David Wurst

Diplomová práce

Inovační strategie vybraného moravského vinařství v podmínkách globální konkurence.

Innovation strategy of selected Moravian winery in the context of global competition
Anotace:
Cílem diplomové práce je vypracování inovační strategie konkrétního vinařského podniku a vytvoření generické koncepce strategického managementem pro oblast vinařství. Práce je rozdělena na dvě částí, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zpracována formou literární rešerše. Úvodní kapitola se věnuje definici základních prvků strategického managementu a návrhu modelu strategického řízení. V dalších …více
Abstract:
The aim of the thesis is to create an innovation strategy of Moravian winery and to propose a generic concept of a strategic management for the wine sector. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is written as a literary review. The first chapter focuses on the definition of basic elements of strategic management and designing of strategic management model. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
  • Vedoucí: Miroslav Špaček
  • Oponent: Lenka Michlovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/56216

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management