Sára BERGMANNOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Vizuální identita
VISUAL IDENTITY
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit vizuální identitu vlastní obchodní značky REFORMÁT, jež prezentuje výrobky, které vznikly modelem ?ze starého nové?; v případě REFORMÁTU se jedná o produkty ze starého či odpadového papírenského materiálu. Nejde tedy o klasickou recyklaci, ale o recyklaci přímou. Výsledkem pak jsou nejen jednotlivé papírenské výrobky, ale jedná se o ucelený koncept papírnictví …víceAbstract:
The objective of this bachelor thesis is to create its own visual identity of trademark brand REFORMÁT that presents products resulting from the model new from old. REFORMÁT produces new products from old or waste paper material. It is not a classic recycling, but direct recycling where the outcome is not only individual paper products, but second hand stationary as a whole. The objective of my project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. ak.malíř Karel Míšek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BERGMANNOVÁ, Sára. Vizuální identita. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Korporátní a vizuální identita společnosti Kvinto
Zdeněk Horáček -
Vizuální identita závodního okruhu Pragodrom
Jan Jiráček -
Korporátní identita Bohemia motion pictures a.s
Jan David Honys -
Vizuální identita města Letohrad
Kateřina Jeníková -
Logotyp a korporátna identita architektonickej spoločnosti
Ronald Steiniger -
Vizuální identita existujícího subjektu
Vojtěch VOBORNÍK