Rozvoj smyslového vnímání dětí před vstupem do školy a připravenost na čtení – Monika KUBĚNOVÁ
Monika KUBĚNOVÁ
Diplomová práce
Rozvoj smyslového vnímání dětí před vstupem do školy a připravenost na čtení
Development of children´s sensory perception in preschool age and reading readiness
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje smyslového vnímání dětí před vstupem do školy a jejich připravenosti ke čtení. Cílem diplomové práce je částečné zanalyzování stavu smyslového vnímání dětí na konci poslední roku docházky do MŠ. Dílčím cílem práce je zjištění, kolik písmen velké tiskací abecedy znají děti před zahájením školní docházky. Znalost písmen je zde porovnána i z hlediska …víceAbstract:
This thesis deals with the development of sensory perception of children before school and their preparedness to read. The thesis aims to analyze the state of partial sensory perception of children at the end of last year, attendance in kindergarten. The operational objective is to determine how many big block letters of the alphabet children know before starting school. Knowledge of letters is here …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jarmila Wagnerová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBĚNOVÁ, Monika. Rozvoj smyslového vnímání dětí před vstupem do školy a připravenost na čtení. Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Aquaterapie jako rehabilitační metoda užívaná ve veterinární fyzioterapii
Klára Dědinová -
Multismyslová metoda Snoezelen a její využití u dospělých osob s mentálním postižením
Štěpánka Vojtíšková -
Objektivní metoda neinvazivního měření pigmentační variability
Dan Kamenský -
Vytvoření souboru cvičení pro předškolní a mladší školní věk (s využitím základních pomůcek)
Alice Anna ŠUMBEROVÁ -
Analýza a komparace logopedických pracovních materiálů pro předškolní a mladší školní věk
Adam RAMDAN -
Analýza podpůrných opatření pro předškolní a mladší školní věk dětí s balbuties
Gabriela Vágnerová -
Školní zralost a školní připravenost dětí předškolního věku v mateřské škole a v lesní mateřské škole
Eva VEŘMIŘOVSKÁ -
Školní zralost a školní připravenost dětí ke vstupu do ZŠ
Táňa PISKLÁKOVÁ