Rozvoj smyslového vnímání dětí před vstupem do školy a připravenost na čtení – Monika KUBĚNOVÁ
Monika KUBĚNOVÁ
Master's thesis
Rozvoj smyslového vnímání dětí před vstupem do školy a připravenost na čtení
Development of children´s sensory perception in preschool age and reading readiness
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje smyslového vnímání dětí před vstupem do školy a jejich připravenosti ke čtení. Cílem diplomové práce je částečné zanalyzování stavu smyslového vnímání dětí na konci poslední roku docházky do MŠ. Dílčím cílem práce je zjištění, kolik písmen velké tiskací abecedy znají děti před zahájením školní docházky. Znalost písmen je zde porovnána i z hlediska …moreAbstract:
This thesis deals with the development of sensory perception of children before school and their preparedness to read. The thesis aims to analyze the state of partial sensory perception of children at the end of last year, attendance in kindergarten. The operational objective is to determine how many big block letters of the alphabet children know before starting school. Knowledge of letters is here …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jarmila Wagnerová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBĚNOVÁ, Monika. \textit{Rozvoj smyslového vnímání dětí před vstupem do školy a připravenost na čtení}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/1hmdo8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUBĚNOVÁ, Monika. Rozvoj smyslového vnímání dětí před vstupem do školy a připravenost na čtení. Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Aquaterapie jako rehabilitační metoda užívaná ve veterinární fyzioterapii
Klára Dědinová -
Multismyslová metoda Snoezelen a její využití u dospělých osob s mentálním postižením
Štěpánka Vojtíšková -
Objektivní metoda neinvazivního měření pigmentační variability
Dan Kamenský -
Vytvoření souboru cvičení pro předškolní a mladší školní věk (s využitím základních pomůcek)
Alice Anna ŠUMBEROVÁ -
Analýza a komparace logopedických pracovních materiálů pro předškolní a mladší školní věk
Adam RAMDAN -
Analýza podpůrných opatření pro předškolní a mladší školní věk dětí s balbuties
Gabriela Vágnerová -
Školní zralost a školní připravenost dětí předškolního věku v mateřské škole a v lesní mateřské škole
Eva VEŘMIŘOVSKÁ -
Školní zralost a školní připravenost dětí ke vstupu do ZŠ
Táňa PISKLÁKOVÁ