Pracovní výchova jako terapie pro žáky s mentálním postižením – Dominika BIELESZOVÁ
Dominika BIELESZOVÁ
Bachelor's thesis
Pracovní výchova jako terapie pro žáky s mentálním postižením
Occupational education as a therapy for pupils with mental disabilities
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na pracovní výchovu u dětí s mentálním postižením. Teoretická část zahrnuje definici, klasifikaci a etiologii mentální retardace, také možnosti vzdělávání osob s mentální retardací. Pozornost je věnovaná také pracovní výchově z hlediska vyučovacího předmětu i jako terapii. Jsou zde vymezeny cíle a také historie pracovní výchovy. Cílem praktické části práce je určit, zda …viacAbstract:
This bachelor thesis is aimed at occupational education of children with learning difficulties. The theoretical part includes definition, classification and etiology of the mental disorders, as well as educational possibilies of people suffering from the mental disorders. The attention is also paid to occupational education from the point of view of the taught subject and also of the therapy, further …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zverejniť od: 3. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BIELESZOVÁ, Dominika. Pracovní výchova jako terapie pro žáky s mentálním postižením. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Humanizace života osob na úrovni střední a těžké mentální retardace
Daniela NOVOTNÁ -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s lehkým a středním stupněm mentální retardace z pohledu asistenta pedagoga
Lenka KAVALCOVÁ -
Možnosti využití metody snoezelen u osob na úrovni střední mentální retardace
Renata KUPČOVÁ -
Vzdělávání žáků s mentální retardací na střední odborné škole
Zuzana Sedláková -
Sociální dimenze mentální retardace
Michaela Werliková -
Jak probíhá výuka žáka s lehkou mentální retardací na 1. stupni ZŠ
Hana Ježková -
Sexuální výchova žáků se středně těžkou mentální retardací
Markéta Čablová -
Faktory ovlivňující sladění rodinného a pracovního života rodičů osob s mentální retardací
Tereza Čechová