Vývoj privátních značek na českém trhu a pohled spotřebitelů na tento trend – Kateřina Paskerová
Kateřina Paskerová
Diplomová práce
Vývoj privátních značek na českém trhu a pohled spotřebitelů na tento trend
The development of private brands on the Czech market, and consumers point of view at this trend
Anotace:
Práce přináší ucelený pohled na problematiku privátních značek. Poukazuje na trendy v oblasti maloobchodních značek ve světě a Evropě, podrobně analyzuje nabídku a vývoj privátních značek na českém trhu. Hodnotí tyto značky z hlediska objemu prodejů, výrobkových kategorií, jakostních a cenových pater, strategií obchodníků a prodejních kanálů s důrazem na diskontní prodejny. Je uveden přehled nabídky …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6265
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6265
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová -
Privátní značky používané v retailu
Jan Jungwirth -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Aneta Růžičková -
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
Andrea Daďová -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Michala Hajná -
Důvěra zákazníků v privátní značky potravin na českém maloobchodním trhu
Kateřina Katrňáková -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Jitka SAHANOVÁ