Spolupráce rodiny a speciální školy při rozvoji komunikačních dovedností žáků – Bc. Jaromíra Slavíčková
Bc. Jaromíra Slavíčková
Diplomová práce
Spolupráce rodiny a speciální školy při rozvoji komunikačních dovedností žáků
Cooperation families and special schools at development communications skill pupil
Anotace:
Anotace Diplomová práce se zabývá spoluprací rodičů a pedagogů speciální školy na rozvoji komunikačních dovedností žáků speciální školy. Teoretická část vymezuje oblast vývoje intaktního dítěte po stránce motorické a řečové a také narušenou komunikační schopnost včetně jejího dělení. Zabývá se definicí rodiny a výchovy. Vymezuje pojmy mentální retardace a kombinované postižení, dále specifikuje žáky …víceAbstract:
Annotation Diploma work work deal with cooperated parents and pedagogue special schools on development communication skills pupil special schools. theoretic part inclose development division intact child after pages motory and speech as well as erosion communications ability inclusive her dividing. deal with definition families and upbringing. inclose notions cephalonia and combination infliction of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ac4oi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2009
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ