Spolupráce rodiny a speciální školy při rozvoji komunikačních dovedností žáků – Bc. Jaromíra Slavíčková
Bc. Jaromíra Slavíčková
Master's thesis
Spolupráce rodiny a speciální školy při rozvoji komunikačních dovedností žáků
Cooperation families and special schools at development communications skill pupil
Abstract:
Anotace Diplomová práce se zabývá spoluprací rodičů a pedagogů speciální školy na rozvoji komunikačních dovedností žáků speciální školy. Teoretická část vymezuje oblast vývoje intaktního dítěte po stránce motorické a řečové a také narušenou komunikační schopnost včetně jejího dělení. Zabývá se definicí rodiny a výchovy. Vymezuje pojmy mentální retardace a kombinované postižení, dále specifikuje žáky …moreAbstract:
Annotation Diploma work work deal with cooperated parents and pedagogue special schools on development communication skills pupil special schools. theoretic part inclose development division intact child after pages motory and speech as well as erosion communications ability inclusive her dividing. deal with definition families and upbringing. inclose notions cephalonia and combination infliction of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 7. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ac4oi/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2009
- Supervisor: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLAVÍČKOVÁ, Jaromíra. \textit{Spolupráce rodiny a speciální školy při rozvoji komunikačních dovedností žáků}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2009. Available from: https://theses.cz/id/1hqp3t/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ