Připravenost pedagogů 1. stupně na integraci žáka s PAS – Jolana STŘÍBNÁ
Jolana STŘÍBNÁ
Master's thesis
Připravenost pedagogů 1. stupně na integraci žáka s PAS
Primary teachers readiness for a PAS pupil (with autistic spectrum disorder)
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá připraveností pedagogů 1. stupně ZŠ na vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra v běžných třídách základních škol. Teoretická část je zaměřena na poruchy autistického spektra, systém péče a vzdělávání žáků s PAS a úpravy v edukačním procesu těchto žáků. Předmětem praktické části je pomocí dotazníkového šetření zjistit výsledky stanovených cílů a hypotéz. Rovněž …moreAbstract:
This diploma thesis is focus on preparedness of teachers in primary schools and on education of children diagnosed with autism spectrum disorders who attend common classes in schools. A theoretical part is devoted to autism spectrum disorders, to a system of care for ASD learners, to education of ASD children and to changes in their educational process. The aim of practical part is to find results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2016
Accessible from:: 8. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
STŘÍBNÁ, Jolana. Připravenost pedagogů 1. stupně na integraci žáka s PAS. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáka s epilepsií v základní škole
Zuzana Vašulková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková