Vliv země původu na vnímání kvality potravin spotřebitelem se zaměřením na česko - polské vztahy – Eva Brabcová
Eva Brabcová
Bachelor's thesis
Vliv země původu na vnímání kvality potravin spotřebitelem se zaměřením na česko - polské vztahy
The Influence of the Country of Origin on Consumer Perceptions of the Food Quality: Focus on the Czech-Polish Relations
Anotácia:
Tato bakalářská práce řeší problematiku země původu na spotřebitelské vnímání kvality potravin. Cílem práce je osvětlení tohoto fenoménu a zjištění, zda jsou mladí spotřebitelé ovlivňováni dovozy nekvalitních potravin z Polska. První část práce shrnuje teoretická východiska významu značky na spotřebitelovo nákupní rozhodování a tzv. country of origin efektu. To, jak je důležité vnímání image dané země …viacAbstract:
The main issue of this bachelor thesis focuses on the impact of the country of origin on the consumers' perception of food quality. The aim of the thesis is to explain this phenomenon and determine whether the young consumers are affected by the poor quality food imported from Poland. The first part summarizes theoretical background of the importance of brand on consumers' purchase decision making …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49899
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedúci: Květa Olšanová
- Oponent: Vít Hinčica
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49899
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumers perception of sustainability of a food system in the Czech Republic
Martin Žanda -
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Inessa Avagyan -
Země původu potravin jako značka kvality
David VOLKE -
Kvalita potravin na českém trhu a srovnání se zahraničím
Alena Sedlačíková -
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
Silvie Dittertová -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Effect of plant growth regulators on micropropagation of Sphenostylis stenocarpa and Mucuna flagellipes, crops of African origin
Markéta Smutná -
Country of Origin Effect a marketing vín
Jan Řebíček