David Kwolek

Bachelor's thesis

Sentimentální analýza značky

Brand Sentimental Analysis
Abstract:
Cílem práce je shrnout poznatky o sentimentální analýze jako moderní metodě marketingového výzkumu a aplikovat jí na obchodní značce. První část práce obsahuje teoretické znalosti o značkách a jejich procesu řízení. Dále je obsahem teoretické části práce úsek věnující se jednotlivým zdrojům dat na internetu. V poslední řadě se teoretická část práce věnuje problematice sentimentální analýzy. Následně …more
Abstract:
The goal of the thesis is to summarize knowledge about sentimental analysis as a modern method of marketing research and apply it on brand analysis. The first part of the thesis contains theoretical knowledge about brands and the brand equity model. The theoretical part further contains a section dedicated to individual sources of marketing data on the internet. Finally, the theoretical part of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 12. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 2020
  • Supervisor: Martin Machek
  • Reader: Tomáš Kincl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81732