Využitie marketingu v neziskových organizáciách – Bc. Stela Olšavová
Bc. Stela Olšavová
Master's thesis
Využitie marketingu v neziskových organizáciách
Use of marketing in nonprofit organizations
Abstract:
The purpose of my diploma work was to analyze the use of marketing in a non-profit organization and proposal of marketing communications of the non-profit organization. The work consists of 3 chapters with 6 pictures, 27 tables, 17 graphs and 4 enclosures. The first chapter I was describing a non-profit organization, non-profit marketing and marketing mix. In the second chapter we address the analysis …viacAbstract:
Cieľom diplomovej práce bola analýza využitia marketingu v neziskovej organizácii a návrh marketingovej komunikácie danej neziskovej organizácie. Práca pozostáva z 3 kapitol. Obsahuje 6 obrázkov, 27 tabuliek, 17 grafov a 4 prílohy. Prvá kapitola je venovaná opisu neziskovej organizácie, neziskovému marketingu a marketingovému mixu. V druhej kapitole sme sa venovali analýze a predstaveniu vybranej neziskovej …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/zub3a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2011
- Vedúci: Ing. Marián Gál, PhD.
- Oponent: Ing. Radoslav Bajus, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKMaster programme / odbor:
Economics and Management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Communication strategies in promotional texts for charities and non-profit organizations
Zuzana DROZDOVÁ -
Support Us: Persuasive Strategies in Non-Profit Organisations Discourse
Adam LIŠKA -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Öffentlichkeitsarbeit von Non-Profit-Organisation in Krisensituationen, aufgezeigt am Beispiel Pečovatelské centrum Praha 7
Jana Hronová -
Marketingová stratégia vstupu obchodnej organizácie na zahraničný trh
Zdenka Briestenská -
Marketingová strategie neziskové organizace RATOLEST Brno
Miroslav Babušiak -
Stratégia pre organizáciu pôsobiacu v potravinárskom priemysle
Ľudovít Feranec -
Analýza marketingu společnosti Footshop se zaměřením na online marketing
Tereza Kučerová