Aleksandar Donev, MSc.
Doctoral thesis
Typography in Advertising
Typography in Advertising
Abstract:
Tato práce zkoumá užívání písma a typografie v oblasti reklamy a jejich roli při vytváření reklamního sdělení. Můj přístup při zpracování tohoto tématu je zejména teoretický a opírá se o statistiky, ankety, případové studie a analýzu mnoha zdrojů tematické literatury. Součástí práce je taktéž analýza faktorů, díky kterýmž se typografie stává vhodnou právě pro reklamní účely.Abstract:
This thesis is set to investigate the use of type and typography in advertising, the role of typography in rendering the advertising message and the effects it has on the same. The approach undertaken in this thesis is mainly theoretical, including statistics, a survey, a case study and an analysis of literature from various sources in the field of the research. I have analysed the factors that make …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 10. 2015
Accessible from:: 7. 10. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Donev, Aleksandar. Typography in Advertising. Zlín, 2015. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.10.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 10. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsDoctoral programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design
Theses on a related topic
-
Vizuální komunikace pro klienta gastro průmyslu
Anežka Janečková -
Vizuální komunikace pro nekomerční organizaci
Hynek Král -
Meziválečná typografie jako specifický nástroj modernistické ideologie
Martin Ponec -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová -
Vizuální zpracování segmentu přednášky Základy vizuální komunikace: Rozpal písma
Pavel Maček -
Komentovaný překlad vybraných částí z knihy Neelektronnyje pisma od Jany Jakovlevové
Lenka Kubová -
Čitelnost písma, návrh písma s vysokou čitelností a rasterizace fontů
Matěj Málek -
Porovnání vázaného písma a nevázaného písma Comenia Script u žáků 2. a 3. tříd ZŠ
Denisa PETRÁČOVÁ