Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations – Bc. Tereza Dřevová
Bc. Tereza Dřevová
Bakalářská práce
Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
Facebook, Twitter and Instagram in terms for public relations
Anotace:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá velice rozsáhlým tématem public relations a především využívání nových nástrojů, jako jsou sociální sítě. Autorka se ve své práci Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations zabývá nejen teorií PR a nových trendů v PR na sociálních sítích, ale také se zaměřuje na praktickou stránku a popisuje zde oblast s velkým potenciálem – využívání …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with realy extensive topic public relations and primarily with using of new tools, which are social networks. Authoress in her thesis Facebook, Twitter and Instagram in terms for public relations is writting about theory of PR and new trends in PR on social networks but also she is focusing on pracical way and she is describing area with huge potential – using of PR on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n6cl9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2016
- Vedoucí: PhDr. Iva Zadražilová
- Oponent: Mgr. Adam Zbiejczuk
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
La sémiotisation du toponyme 974 dans l'espace public et sur les graffiti de la Réunion
Eliška Řehořková -
Creating Interventions: Exploring the Motivations and Aims of Public Space Data Visualization Creators
Magdaléna Bohuslavová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Popularity of the British Royal Family and its Perception by the Public and the Media
Vendula Vykydalová -
Sous-titrage de l’argot commun des jeunes des cités vers le tchèque : traducteur débutant et le retour du premier public
Jitka Vokráčková -
Využití prostředků PR v propagaci Operačního programu Životní prostředí
Lenka Brandtová -
Sociální sítě – nástroj komunikace pro specifickou cílovou skupinu
Jana Nová -
Analýza respondentů vybraného magazínu TV NOVA
Tomáš Cikhart