Bc. Jana Nová

Bakalářská práce

Sociální sítě – nástroj komunikace pro specifickou cílovou skupinu

Social networks - a communication tool for a specific target group
Anotace:
Počet uživatelů sociálních sítí ve světě se neustále zvyšuje a sociální sítě jsou v současné době používány ve stále větší míře. Tento trend neminul ani Českou Republiku. Jelikož firmy musí být tam, kde jsou její potenciální zákazníci, začaly společnosti využívat sociální sítě, především Facebook, jako jeden z kanálů marketingové komunikace. Srovnávací analýzou dvou společností z České republiky analyzuji …více
Abstract:
The number of social networking sites’ users in the world is still increasing and the social networking sites have become widely used. The Czech Republic is not an exception. Companies must be where their potential customers are. This is the main reason why companies in the Czech Republic start to use social networking sites as one of the marketing communications’ tools. I have analyzed two companies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní