Bc. Kateřina Víšková

Bachelor's thesis

Principy řešení námitek při marketingovém jednání

Principles of marketing solutions objections at the hearing
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je uvést nejčastější námitky, se kterými je možné se při marketingovém jednání setkat a popsat konkrétní principy a techniky, na základě kterých mohou být tyto námitky efektivně řešeny. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vymezením teoretických východisek dané problematiky. Praktická část je zaměřena na výsledky dotazníkového …more
Abstract:
The main goal of the bachelor thesis is to mention the most common objections used in marketing negotiations and describe specific principles and techniques used to solve efficiently these objections. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part inquires into defining the theoretical basis of these issues. The practical part is focused on the results of a questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2020
  • Supervisor: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní