Integrovaná marketingová komunikace obchodní korporace – Bc. Petr Kurz
Bc. Petr Kurz
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikace obchodní korporace
Integrated marketing communications business corporations
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout opatření týkající se zlepšení marketingových aktivit a IMK vybrané korporace ve zkoumaných oblastech, jako je direct marketing, event. marketing, brand marketing, social media marketing, sponzoring, tištěná média, online média, PR. . Výsledkem bude návrh opatření a úprav, vycházející ze SWOT analýzy integrované marketingové komunikace.Abstract:
This thesis aims to propose measures on how to improve marketing activities and IMK selected corporation surveyed in areas such as direct marketing, event marketing, brand marketing, social media marketing, sponsorships, print media, online media, PR. The result will draft measures and adjustments based on the SWOT analysis of integrated marketing communications.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/whwl8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Public relations ve zvolené firmě
Kristina Tasková -
Představenstvo akciové společnosti, jeho jednání a public relations.
František Laušer -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Public Relations: What could traditional car manufacturers learn from Tesla
Lukáš Janšta -
Brand Activation as a tool of Public Relations
Shreetama Bhuban Mohan Dey -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech. Sponzoring SCOTT bike teams jako efektivní podpora IMK spoečnosti SCOTT
Věra Procházková -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller