Bc. Kateřina Víšková

Bakalářská práce

Principy řešení námitek při marketingovém jednání

Principles of marketing solutions objections at the hearing
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je uvést nejčastější námitky, se kterými je možné se při marketingovém jednání setkat a popsat konkrétní principy a techniky, na základě kterých mohou být tyto námitky efektivně řešeny. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vymezením teoretických východisek dané problematiky. Praktická část je zaměřena na výsledky dotazníkového …více
Abstract:
The main goal of the bachelor thesis is to mention the most common objections used in marketing negotiations and describe specific principles and techniques used to solve efficiently these objections. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part inquires into defining the theoretical basis of these issues. The practical part is focused on the results of a questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace