Principy řešení námitek při marketingovém jednání – Bc. Kateřina Víšková
Bc. Kateřina Víšková
Bachelor's thesis
Principy řešení námitek při marketingovém jednání
Principles of marketing solutions objections at the hearing
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je uvést nejčastější námitky, se kterými je možné se při marketingovém jednání setkat a popsat konkrétní principy a techniky, na základě kterých mohou být tyto námitky efektivně řešeny. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vymezením teoretických východisek dané problematiky. Praktická část je zaměřena na výsledky dotazníkového …moreAbstract:
The main goal of the bachelor thesis is to mention the most common objections used in marketing negotiations and describe specific principles and techniques used to solve efficiently these objections. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part inquires into defining the theoretical basis of these issues. The practical part is focused on the results of a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/j3cfz/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2020
- Supervisor: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace obchodní korporace
Petr Kurz -
Marketingová komunikace v obchodní firmě
Dana Setváková -
Marketingová komunikace vybraných obchodních řetězců v České republice cílená na seniory
František Budař -
Vizuální marketingová komunikace v obchodní činnosti
Štěpánka Dujková -
Analýza marketingové komunikace značky Footshop
René Dang -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Kateřina Bartáková -
Audit marketingové komunikace vybrané firmy.
Denisa Vernerová -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové komunikace
Jakub Jirásek