Principy řešení námitek při marketingovém jednání – Bc. Kateřina Víšková
Bc. Kateřina Víšková
Bakalářská práce
Principy řešení námitek při marketingovém jednání
Principles of marketing solutions objections at the hearing
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je uvést nejčastější námitky, se kterými je možné se při marketingovém jednání setkat a popsat konkrétní principy a techniky, na základě kterých mohou být tyto námitky efektivně řešeny. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vymezením teoretických východisek dané problematiky. Praktická část je zaměřena na výsledky dotazníkového …víceAbstract:
The main goal of the bachelor thesis is to mention the most common objections used in marketing negotiations and describe specific principles and techniques used to solve efficiently these objections. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part inquires into defining the theoretical basis of these issues. The practical part is focused on the results of a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j3cfz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace obchodní korporace
Petr Kurz -
Marketingová komunikace v obchodní firmě
Dana Setváková -
Marketingová komunikace vybraných obchodních řetězců v České republice cílená na seniory
František Budař -
Vizuální marketingová komunikace v obchodní činnosti
Štěpánka Dujková -
Analýza marketingové komunikace značky Footshop
René Dang -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Kateřina Bartáková -
Audit marketingové komunikace vybrané firmy.
Denisa Vernerová -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové komunikace
Jakub Jirásek