Bc. Adéla Málková

Bakalářská práce

Marketing humanitární akce - zhodnocení festivalu Jeden svět

Marketing of humanitarian event - evaluation of festival One World
Anotace:
Tato bakalářská práce se soustředí na neziskový sektor, organizace působící v neziskovém sektoru, na jejich specifika, především pak na marketing. Cílem praktické části práce je zhodnocení humanitárního filmového festivalu Jeden Svět, který každoročně pořádá organizace Člověk v tísni, jeho marketingu a celkového významu a vývoje festivalu.
Abstract:
This bachelor’s thesis focuses on non-profit sector, on organizations working in the non-profit sector, on their specifics, especially then on marketing. This thesis aims on evaluating humanitarian film festival One world that is being held annually by the organization People in Need. It aims on its marketing and overall importance and development.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Evžen Staněk
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní