Bc. Adéla Málková

Bachelor's thesis

Marketing humanitární akce - zhodnocení festivalu Jeden svět

Marketing of humanitarian event - evaluation of festival One World
Abstract:
Tato bakalářská práce se soustředí na neziskový sektor, organizace působící v neziskovém sektoru, na jejich specifika, především pak na marketing. Cílem praktické části práce je zhodnocení humanitárního filmového festivalu Jeden Svět, který každoročně pořádá organizace Člověk v tísni, jeho marketingu a celkového významu a vývoje festivalu.
Abstract:
This bachelor’s thesis focuses on non-profit sector, on organizations working in the non-profit sector, on their specifics, especially then on marketing. This thesis aims on evaluating humanitarian film festival One world that is being held annually by the organization People in Need. It aims on its marketing and overall importance and development.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2013
  • Supervisor: Mgr. Evžen Staněk
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní