Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu – Bc. Eva Soušková, DiS.
Bc. Eva Soušková, DiS.
Diplomová práce
Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu
Consumer's behaviour and his preferences on the chosen market
Anotace:
Práce je zaměřena na spotřebitele a zkoumání jeho preferencí v oblasti vzdělávání v České republice. Na základě dotazníkového šetření byli spotřebitelé rozděleni do dvou základních skupin dle toho, zda se vzdělávají či již nestudují. V praktické části bylo dotazníkové šetření více rozebráno a uvedeny zjištěné výsledky. Následně je provedeno zhodnocení šetření.Abstract:
The work is focused on the consumer and exploring its preferences in education in the Czech Republic. Based on the survey, consumers were divided into two groups according to whether educated or has not studying. In the practical part was to survey more discussed and listed the results obtained. Subsequently, an evaluation of the investigation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/pd5th/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Klára Mrkosová
- Oponent: Mgr. Jaromír Drábek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum diskontu Penny Market s. r. o.
Markéta Hubatová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s maloobchodní prodejnou Neptun market
Ivana Šperková -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Martin Kubát -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Market Entry Strategy of Porsche AG to China
Bruno Souza Alcantara -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
Svetlana Shumilova