Bc. Henrieta Buvalová

Diplomová práce

Efektivita event marketingu AVON Pochod proti rakovine prsníka versus Movember

The Effectiveness of Event Marketing - Avon Walk for Breast Cancer versus Movember
Anotace:
Diplomová práca sa zameriava na efektivitu event marketingu pretransformovaného do podôb AVON Pochodu proti rakovine prsníka a Movembru. Venuje sa využitiu event marketingu na územiach Slovenskej republiky a Českej republiky v podobe svetoznámych eventov, ich povedomiu a vnímaniu ženami žijúcimi na tomto území. Diplomová práca pojednáva o tom, či má zmysel pokračovať v organizovaní eventov spojených …více
Abstract:
Diploma thesis aims to effectivity of event marketing transformed to forms of AVON Walk against breast cancer and Movember. It is dedicated to the use of event marketing in territories Slovak Republic and Czech Republic in the form of world famous events, their awareness and perception of women living in that territory. Diploma thesis discusses the significance of continuing in organizing events linked …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 21. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Buvalová, Henrieta. Efektivita event marketingu AVON Pochod proti rakovine prsníka versus Movember. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe