Bc. Henrieta Buvalová

Master's thesis

Efektivita event marketingu AVON Pochod proti rakovine prsníka versus Movember

The Effectiveness of Event Marketing - Avon Walk for Breast Cancer versus Movember
Abstract:
Diplomová práca sa zameriava na efektivitu event marketingu pretransformovaného do podôb AVON Pochodu proti rakovine prsníka a Movembru. Venuje sa využitiu event marketingu na územiach Slovenskej republiky a Českej republiky v podobe svetoznámych eventov, ich povedomiu a vnímaniu ženami žijúcimi na tomto území. Diplomová práca pojednáva o tom, či má zmysel pokračovať v organizovaní eventov spojených …more
Abstract:
Diploma thesis aims to effectivity of event marketing transformed to forms of AVON Walk against breast cancer and Movember. It is dedicated to the use of event marketing in territories Slovak Republic and Czech Republic in the form of world famous events, their awareness and perception of women living in that territory. Diploma thesis discusses the significance of continuing in organizing events linked …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2016
Accessible from:: 21. 4. 2016

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Buvalová, Henrieta. Efektivita event marketingu AVON Pochod proti rakovine prsníka versus Movember. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe