Efektivita event marketingu AVON Pochod proti rakovine prsníka versus Movember – Bc. Henrieta Buvalová
Bc. Henrieta Buvalová
Master's thesis
Efektivita event marketingu AVON Pochod proti rakovine prsníka versus Movember
The Effectiveness of Event Marketing - Avon Walk for Breast Cancer versus Movember
Abstract:
Diplomová práca sa zameriava na efektivitu event marketingu pretransformovaného do podôb AVON Pochodu proti rakovine prsníka a Movembru. Venuje sa využitiu event marketingu na územiach Slovenskej republiky a Českej republiky v podobe svetoznámych eventov, ich povedomiu a vnímaniu ženami žijúcimi na tomto území. Diplomová práca pojednáva o tom, či má zmysel pokračovať v organizovaní eventov spojených …moreAbstract:
Diploma thesis aims to effectivity of event marketing transformed to forms of AVON Walk against breast cancer and Movember. It is dedicated to the use of event marketing in territories Slovak Republic and Czech Republic in the form of world famous events, their awareness and perception of women living in that territory. Diploma thesis discusses the significance of continuing in organizing events linked …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2016
Accessible from:: 21. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUVALOVÁ, Henrieta. \textit{Efektivita event marketingu AVON Pochod proti rakovine prsníka versus Movember}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/1jrfjd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Buvalová, Henrieta. Efektivita event marketingu AVON Pochod proti rakovine prsníka versus Movember. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza rozhlasové reklamy společnosti Avon Cosmetics zaměřené na projekt Avon Pochod proti rakovině prsu
Veronika Prátová -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Netradiční formy cestovního ruchu v České republice se zaměřením na gastroturismus v regionu Krkonoše
Pavlína Tuschlová -
Netradiční formy cestovního ruchu s důrazem na dobrovolnický cestovní ruch
Jakub Trembač -
Netradiční formy cestovního ruchu - potenciál a využití v rámci venkovského cestovního ruchu
Jan Lopata -
Event Marketing – vyhodnocení eventu Porsche Česká republika s.r.o., divize SEAT
Martin Hampl -
Konodontová biostratigrafie, faciální analýza a eventostratigrafie famenu líšeňského souvrství na Hádech (Brno, Česká republika)
Štěpán Damborský -
Aktuální trendy event marketingu v ČR
Simona Otáhalová