Efektivita event marketingu AVON Pochod proti rakovine prsníka versus Movember – Bc. Henrieta Buvalová
Bc. Henrieta Buvalová
Master's thesis
Efektivita event marketingu AVON Pochod proti rakovine prsníka versus Movember
The Effectiveness of Event Marketing - Avon Walk for Breast Cancer versus Movember
Anotácia:
Diplomová práca sa zameriava na efektivitu event marketingu pretransformovaného do podôb AVON Pochodu proti rakovine prsníka a Movembru. Venuje sa využitiu event marketingu na územiach Slovenskej republiky a Českej republiky v podobe svetoznámych eventov, ich povedomiu a vnímaniu ženami žijúcimi na tomto území. Diplomová práca pojednáva o tom, či má zmysel pokračovať v organizovaní eventov spojených …viacAbstract:
Diploma thesis aims to effectivity of event marketing transformed to forms of AVON Walk against breast cancer and Movember. It is dedicated to the use of event marketing in territories Slovak Republic and Czech Republic in the form of world famous events, their awareness and perception of women living in that territory. Diploma thesis discusses the significance of continuing in organizing events linked …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zverejniť od: 21. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUVALOVÁ, Henrieta. \textit{Efektivita event marketingu AVON Pochod proti rakovine prsníka versus Movember}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/1jrfjd/.
Jak správně citovat práci
Buvalová, Henrieta. Efektivita event marketingu AVON Pochod proti rakovine prsníka versus Movember. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza rozhlasové reklamy společnosti Avon Cosmetics zaměřené na projekt Avon Pochod proti rakovině prsu
Veronika Prátová -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Netradiční formy cestovního ruchu v České republice se zaměřením na gastroturismus v regionu Krkonoše
Pavlína Tuschlová -
Netradiční formy cestovního ruchu s důrazem na dobrovolnický cestovní ruch
Jakub Trembač -
Netradiční formy cestovního ruchu - potenciál a využití v rámci venkovského cestovního ruchu
Jan Lopata -
Event Marketing – vyhodnocení eventu Porsche Česká republika s.r.o., divize SEAT
Martin Hampl -
Konodontová biostratigrafie, faciální analýza a eventostratigrafie famenu líšeňského souvrství na Hádech (Brno, Česká republika)
Štěpán Damborský -
Aktuální trendy event marketingu v ČR
Simona Otáhalová