Marketingová strategie uvedení výrobků plug&play firmy Jablotron na americký trh – Jakub Macek
Jakub Macek
Master's thesis
Marketingová strategie uvedení výrobků plug&play firmy Jablotron na americký trh
Marketing strategy for launch of plug&play products by Jablotron Group into american market
Anotácia:
Tato diplomová práce je praktickou aplikací základních marketingových metod na problematiku z firemního prostředí. Téma vzniklo na základě konzultace s obchodním ředitelem společnosti JABLOTRON ALARMS, která se společností JABLOCOM (obě jsou součástí holdingu JABLOTRON) o vstupu na americký trh vážně uvažuje. Výsledky práce proto bude možné prakticky využít. Práce je pojata trochu netradičně. Krátké …viacAbstract:
This master thesis is a practical application of basic marketing methods on problems from business environment. The topic came into being during the consultation with the business manager of JABLOTRON ALARMS Company which is together with JABLOCOM Company (both are parts of JABLOTRON Group) seriously considering an entry to American market. The outcomes of the thesis will be useful for practical application …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68286
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2012
- Vedúci: Jaroslav Halík
- Oponent: René Gubančok
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68286
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Market Segmentation - Case Study of a Selected Company
Radka Szabová -
Marketingová strategie uvedení výrobků plug&play firmy Jablotron na americký trh
Jakub Macek -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Md Anwar Hossen -
Internationalisation of business and global marketing
Munira Iadgarova -
E-marketing strategy for introducing peruvian products in selected European country
Adriana Cecilia Tejada Rodriguez -
Marketing strategy for a start-up in the Green Architecture
Elizaveta Chepurnaia -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková