Bc. Raksha Shrees
Diplomová práce
Online Marketing Strategy
Abstract:
The diploma thesis aims to analyze relevant secondary data on Online Marketing Strategy. This analysis will be combined with original primary reconnaissance aiming to provide practical recommendation leading to improve Online Marketing Strategy of concrete company.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Kanály online marketingu
Alena Kanisová -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Online Marketing of C-Travel Inc.
Laura Hošek -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt -
Building a Portfolio of Online Marketing Tools for the Software Start-up Manta Tools, s.r.o.
Kateřina Plšková -
Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools
Kirill Petrov
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
1. 4. 2022