Motivační faktory ovlivňující autoregulované učení žáků středních škol – Pavel Nehéz
Pavel Nehéz
Bachelor's thesis
Motivační faktory ovlivňující autoregulované učení žáků středních škol
The Motivating factors influencing self-regulated learning of secondary school students
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na motivační faktory ovlivňující autoregulované učení žáků středních škol. Cílem teoretické části je definovat pojmy: autoregulované učení, metakognice, motivace k učení, vnitřní a vnější cílová orientace, osobně vnímaná zdatnost, zkoušková úzkost, atribuční přesvědčení a hodnota učení. Teoretická část bude zpracována metodami analýzy, následné syntézy a případné komparace …moreAbstract:
The Bachelor thesis focuses on the motivating factors influencing self-regulated learning of secondary school students. The aim of the theoretical part is to define the following concepts: self- regulated learning, metacognition, learning motivation, intrinsic and extrinsic goals, self-efficacy, exam anxiety, attributional beliefs and task value. Theoretical part will be processed by using analysing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Danielová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEHÉZ, Pavel. \textit{Motivační faktory ovlivňující autoregulované učení žáků středních škol}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut of Lifelong Learning. 2019. Available from: https://theses.cz/id/1jvdq1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institut of Lifelong LearningBachelor programme / field:
Specialisation in pedagogy / Teaching of practical subjects and vocational training
Theses on a related topic
-
Souvislost životní spokojenosti, atribučních stylů a partnerských přesvědčení u neplodných párů
Tereza CHOBOTSKÁ -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Kariérová adaptabilita a autoregulované učení studentů kombinované formy studia
Pavel Nehéz -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Role emoční regulace v seberegulovaném učení u vysokoškolských studentů
Eva Kratochvílová -
Faktory vedoucí u intelektově nadprůměrného jedince ke ztrátě motivace k učení a k negativním postojům k dalšímu vzdělávání
Jana ŠMEJKALOVÁ -
Motivace k učení a školní úspěšnost u žáků inklinujících k trémě a žáků-trémistů
Jitka Tenklová -
Sonda do motivace žáků k učení v osmém ročníku vybrané základní školy vzhledem k jejich perspektivě budoucnosti
Milada Bartošová