Analýza legislativního rámce základní školy – Mgr. Michaela Ralevski
Mgr. Michaela Ralevski
Bakalářská práce
Analýza legislativního rámce základní školy
Analysis of Legislative Framework for the Primary School
Anotace:
Bakalářská práce popisuje právní prostředí základní školy v oblasti péče o žáky se specifickými vzdělávacími potřebami. První část je věnována vymezení pojmů a popsání orgánů školy. V další části je uvedeno, jakým způsobem je zabezpečována personálně péče o žáky se specifickými vzdělávacími potřebami a jakým způsobem je taková péče financována. Praktická část se zabývá analýzou konkrétní veřejné základní …víceAbstract:
Bachelor thesis describes the legal environment of primary schools in the care of pupils with special educational needs. The first part is devoted to definitions and describes the school authorities. The next section describes how personnel is ensured care for pupils with special educational needs and how such care is financed. The practical part analyzes the specific public elementary schools in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wzv3s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2015
- Vedoucí: Ing. Alena Kerlinová, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Ing. Libor Kyncl, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Právo a finance
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA