Radmila BRAVENCOVÁ

Bachelor's thesis

Prožitkové učení dětí preprimárního věku v institucionální výchově

Experience-based Learning for Pre-primary Age Children in Institutional Education
Abstract:
Pro svou bakalářskou práci jsem si vybrala prožitkové učení dětí preprimárního věku v institucionální výchově. Jelikož si uvědomuji, že společenské proměny odmítly jednotnou mateřskou školu i její skupinovou výchovu a otevřely prostor pro pedagogickou autonomii škol i pro individuální svobodu pedagoga i dítěte a daly tak prostor všem uplatnit svou vlastní iniciativu ve výchově a vzdělávání dětí, které …more
Abstract:
I have chosen the experience-based learning for pre-primary aged children in institutional education as the subject matter for my Bachelor Thesis. As I am realizing that social changes have rejected the unified kindergarten and its group education and that the opportunity for pedagogic autonomy of schools as well as individual freedom of the pedagogue and the child was given and that everyone was provided …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2010
Accessible from:: 8. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 5. 2010
  • Supervisor: Mgr. Alexandra Tomášová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BRAVENCOVÁ, Radmila. Prožitkové učení dětí preprimárního věku v institucionální výchově. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 8. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

University of Ostrava

Pedagogical Faculty

Bachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level