Tvorba image České centrály cestovního ruchu agentury CzechTourism se zaměřením na podporu turismu v ČR – Bc. Ivana KOLBABOVÁ
Bc. Ivana KOLBABOVÁ
Diplomová práce
Tvorba image České centrály cestovního ruchu agentury CzechTourism se zaměřením na podporu turismu v ČR
Creating image of Czech Tourism Agency with the aim to enhance domestic tourist traffic
Anotace:
Záměrem diplomové práce je pomocí dostupných zdrojů, odborných článků a vlastních poznatků vymezit tvorbu image České centrály cestovního ruchu ? CzechTourism. Teoretická část podává vysvětlení důležitých pojmů vztahujících se k tématu diplomové práce a dále se zabývá historicko-tématickým vymezením cestovního ruchu, specifikací metodologie výzkumu a stanovení hypotéz. Praktická část se věnuje stěžejním …víceAbstract:
My thesis objective is to define progressive methods of Czech Tourism Central image making by means of available resources, articles in periodicals and my own gained experience. Theoretical part deals with the explanation of terms and words related to the corresponding part of my thesis and further on, deals with the definition of the historic and cultural context of travelling and tourism and sets …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18538
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLBABOVÁ, Ivana. \textit{Tvorba image České centrály cestovního ruchu agentury CzechTourism se zaměřením na podporu turismu v ČR}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/1k5i65/.
Jak správně citovat práci
KOLBABOVÁ, Ivana. Tvorba image České centrály cestovního ruchu agentury CzechTourism se zaměřením na podporu turismu v ČR. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity a image Česka jako turistické destinace
Žaneta Kubíčková -
Rusko jako zdrojová země cestovního ruchu ČR
Martin Timko -
Čína jako zdrojová země českého cestovního ruchu
Pavel Vacek -
Cestovní ruch Velké Británie
Helena Kolínská -
Faktory ovlivňující cestovní ruch mezi Českou republikou a Ruskou federací
Daniel Hečko -
Cestovní ruch v zemích Visegrádské čtyřky se zaměřením na vzdálené zdrojové trhy
Nikola Stankovičová -
Analýza marketingových aktivit České centrály cestovního ruchu - CzechTourism
Filip Červený -
Marketingová komunikace agentury CzechTourism - internetový marketing DCR
Tereza Soukupová