Bc. Ivana KOLBABOVÁ

Master's thesis

Tvorba image České centrály cestovního ruchu agentury CzechTourism se zaměřením na podporu turismu v ČR

Creating image of Czech Tourism Agency with the aim to enhance domestic tourist traffic
Abstract:
Záměrem diplomové práce je pomocí dostupných zdrojů, odborných článků a vlastních poznatků vymezit tvorbu image České centrály cestovního ruchu ? CzechTourism. Teoretická část podává vysvětlení důležitých pojmů vztahujících se k tématu diplomové práce a dále se zabývá historicko-tématickým vymezením cestovního ruchu, specifikací metodologie výzkumu a stanovení hypotéz. Praktická část se věnuje stěžejním …more
Abstract:
My thesis objective is to define progressive methods of Czech Tourism Central image making by means of available resources, articles in periodicals and my own gained experience. Theoretical part deals with the explanation of terms and words related to the corresponding part of my thesis and further on, deals with the definition of the historic and cultural context of travelling and tourism and sets …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier: 18538

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOLBABOVÁ, Ivana. Tvorba image České centrály cestovního ruchu agentury CzechTourism se zaměřením na podporu turismu v ČR. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications