Online marketing na sociálních sítích vybraných společností – Bc. Lucie Vejsadová
Bc. Lucie Vejsadová
Master's thesis
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Online marketing on Social Media of specific companies
Abstract:
Diplomová práce se zabývá online marketingem na sociálních sítích Coffee Corner Bakery, Cafe Hrnek a Flat Cafe. Součástí práce je zhodnocení online marketingové komunikace a analýza využívaných nástrojů. Závěrečná práce je složena ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou na základě odborné literatury vysvětleny jednotlivé pojmy z oblasti online marketingu, marketingové komunikace …moreAbstract:
The thesis deals with online marketing on social networks Coffee Corner Bakery, Cafe Mug and Flat Cafe. The thesis includes an evaluation of online marketing communication and an analysis of the tools used. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, the various concepts of online marketing, marketing communication and online marketing tools are explained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
- Reader: Ondřej Fátor, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEJSADOVÁ, Lucie. \textit{Online marketing na sociálních sítích vybraných společností}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/1kcx3j/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care
Lucie Čakrdová -
Návrh online marketingové strategie tanečního studia
Michaela Vinklárková -
Návrh online marketingové strategie e-shopu Thea a táta
Kamila Hlaváčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights