Integrace a vzdělávání žáka s Aspergerovým syndromem na základní škole – Miroslava NEDVĚDOVÁ
Miroslava NEDVĚDOVÁ
Bakalářská práce
Integrace a vzdělávání žáka s Aspergerovým syndromem na základní škole
Integration and education of a pupil with Asperger syndrome in primary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vzděláváním a integrací žáka s Aspergerovým syndromem na základní škole. První kapitoly jsou věnovány charakteristice a popisu tohoto syndromu, zásadám vzdělávání, roli učitele a asistenta pedagoga při vzdělávání tohoto žáka a popisu prostředí ve třídě při integraci žáka. V další části práce je případová studie žáka, formou narativního příběhu, která popisuje celou jeho školní …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with an education and integration of a pupil with Asperger's syndrome at a Primary school. The first chapters are focused to syndrome´s characteristics and description, principles of education, the role of the teacher and the teacher assistant during pupil´s education and description of a classroom environment. In the practical part is a specific case study of the pupil in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PaedDr. Milan Valenta, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEDVĚDOVÁ, Miroslava. Integrace a vzdělávání žáka s Aspergerovým syndromem na základní škole. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Začleňování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do třídního kolektivu ve vybrané základní školy Montessori v Praze
Petra Povejšilová Jenkins -
Fenylketonurie a začleňování žáků do školního kolektivu
Zuzana Dobrovolná -
Začleňování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do kolektivu školní družiny v ZŠ a MŠ Rosice
Radka Cimburková -
Analýza příčin školního neúspěchu romských dětí v kontextu problémů s integrací do školního kolektivu
Aneta Danielová -
Děti s ADHD a jejich začlenování do kolektivu ZŠ
Marie Roubalová -
Strategie učitelů prvních a druhých tříd pro začleňování outsiderů do kolektivu
Kristýna PŘÍHODOVÁ -
Podpora začlenění žáka se specifickými poruchami učení do kolektivu třídy
Barbora Hofmanová -
DMO, možnosti začleňování do běžmého kolektivu žáků na 1. stupni ZŠ
Ludmila Forštová
Název
Vložil
Vloženo
Práva