Význam podpory celebrit v kosmetickém průmyslu mezi generací Z v Indii – Rachel Ferrao
Rachel Ferrao
Bachelor's thesis
Význam podpory celebrit v kosmetickém průmyslu mezi generací Z v Indii
The Importance of Celebrity Endorsement in the Beauty Industry among Generation Z in India
Abstract:
Cílem této práce je zhodnotit význam podpory celebrit v marketingu s ohledem na kosmetický průmysl v Indii, se zvláštním důrazem na pochopení toho, jak formují vnímání značky a nákupního chování indické generace Z. Tato studie dále objasní, zda je podpora celebrit úspěšnou marketingovou strategií značek, která má přimět generaci Z k nákupu produktů a služeb souvisejících s kosmetikou. Teoretická část …moreAbstract:
The aim of this thesis is to assess the importance of celebrity endorsements in marketing with regards to the beauty industry in India, with a specific emphasis on understanding how they shape Indian generation Z’s brand perception and purchase behavior. This study will further provide clarity as to whether celebrity endorsing is a successful marketing strategy for brands to get Generation Z to purchase …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91781
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2024
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Daniela Kolouchová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91781
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Bachelor of Business Administration
Theses on a related topic
-
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy -
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková -
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Marcel Flügel -
Individualismus v rámci „Čínského snu“ z pohledu generace Z Chinese
Michaela Muselíková -
Generace Z v pracovním prostředí: Studie porovnávající hodnoty a pracovní preference generace Z oproti předchozí generaci
Tereza Švehlová -
Specifika získávání pracovníků z generace Z
Nela KRATOCHVÍLOVÁ -
Optimalizace procesu onboardingu zaměstnanců z Generace Z
Hoang Linh Nguyen -
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Indie
Zuzana Dymáčková