Ivo Pospíšil

Bachelor's thesis

Spokojenost zákazníka vybraného podniku

Customer satisfaction of selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem spokojenosti zákazníka vybraného podniku. Podrobněji přibližuje tuto problematiku v teoretické rovině vysvětlením základních pojmů, na čemž dále staví praktická část v podobě analýzy celkové spokojenosti zákazníka a faktorů, které ji významně ovlivnily. Tento výzkum byl proveden na základě dat získaných z dotazníkového šetření. Po vyhodnocení a interpretaci výsledků …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic of customer satisfaction of the selected company. In more detail, it specifies these problematics in theoretical level by explaining essential concepts which are the foundation for practical part as customer satisfaction and factors that affected it the most were analysed. This research was carried out based on data from survey. After evaluating and interpretation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Klára Nečekalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Business Management / Business Management