Petra HRDINOVÁ
Bakalářská práce
Komunikace učitele a žáka.
Učitel a žák v online komunikaci
Communication between teacher and students
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je situace, která nastala s rozšířením viru SARS-CoV-2. V první části jsou rozebrány kompetence, komunikační a digitální, které je potřeba k distanční výuce ovládat. Byl vytvořen také dotazník s otázkami souvisejícími s nastalou situací ve školství a hodnotí pocity z ní.Abstract:
This bachelor thesis deals with situation of spreading virus SARS-CoV-2. In first part of this thesis, both communication and digital competences are discussed. These competences are necessary for online lectures. There has been created questionnaire with questions about actual situation in schools, which rates feelings from this type of learning.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRDINOVÁ, Petra. Komunikace učitele a žáka.. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání a přírodopis se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Online výuka žáků 1. stupně z pohledu žáků, třídního učitele a rodičů
Kateřina Blahušová -
Online podpora předmětu Didaktika ICT
David KRČMÁŘ -
Využití online monitorování ptačího hnízdění pro edukační účely v rámci formálního vzdělávání
Lucie Křenková -
Využití online komunikačních nástrojů pro podporu vzdělávaní
Pavel Pivovarčík -
Možnosti online technologií v oblasti informálního učení a formálního vzdělávání u budoucích učitelů
Jana ČERNÁ -
Komunikační kompetence dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Jana Hlavínková -
Komunikační kompetence dětí těsně po nástupu do MŠ
Lucie Procházková -
Interkulturní komunikační kompetence na základních školách v České republice
Barbora Jubánková
Název
Vložil
Vloženo
Práva