M-learning - mobilní aplikace ve vzdělávání – Markéta Pěničková
Markéta Pěničková
Bachelor's thesis
M-learning - mobilní aplikace ve vzdělávání
M-learning - mobile applications for education
Abstract:
Cílem práce je poskytnout čtenáři ucelený pohled na problematiku mobilního vzdělávání. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy a definice, které s danou problematikou souvisí, možná využití m-learningu v praxi, jeho výhody a nevýhody. Uvedeny jsou zde také jistá doporučení pro tvorbu vhodného mobilního obsahu, druhy vzdělávacích mobilních aplikací spolu se zohledněním jejich výhod a …moreAbstract:
The aim of this thesis is to provide a reader with complex view on the issue of mobile learning. In a theoretical part the basic concepts and definitions are explained. These are those definitions and concepts, which are related to this issue, and further use of m-learning and its advantages and disadvantages are mentioned. Moreover some recommendations for creating a suitable mobile content, forms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 8. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41377
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2014
- Supervisor: Zuzana Šedivá
- Reader: Jan Pour
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41377
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Prototyp vzdělávací mobilní aplikace pro platformu iOS
Alexandr Čížek -
Vzdělávací mobilní aplikace s gamifikačními prvky
Markéta Švidrnochová -
Vzdělávací aplikace v didaktice lekcí informační gramotnosti se zaměřením na m-learning
Jiří Fleger -
Vzdělávací mobilní aplikace v leteckém provozu
Lyudmila Polyakova -
Realizace mobilní vzdělávací aplikace pro expozici v prostorách Západočeského muzea v Plzni
Patrik SEKO -
Herní aplikace pro muzea a knihovny
Magdaléna Filipi -
Vývoj mobilní aplikace se zaměřením na vzdělávací oblast Informační a komunikační technologie
Jan JANÁK -
Vzdělávací aplikace pro mobilní zařízení zaměřená na výuku geografie
Adam PIZÚR