Bc. Vojtěch Pustějovský

Bakalářská práce

Marketingová strategie výrobce stavebních prvků betonových výrobků (volba komunikačního mixu)

Anotace:
Bakalářská práce má téma „Vypracování marketingové strategie výrobce stavebních prvků (volba komunikačního mixu),“ které se snaží nalézt odpovědi na některé otázky z marketingového mixu a přijít s efektivním řešením pro komunikační mix. Je dělaná pro firmu KB - BLOK systém, s.r.o. Tato firma již dlouho působí na českém trhu a zabývá se výrobou betonových prefabrikátů. Práce se zabývá jednotlivými přesně …více
Abstract:
Bachelor work "Developing marketing strategies of manufacturer of construction elements (choice communication mix)", is a topic that is trying to find answers to some questions from the marketing mix and to come up with an effective solution for the communication mix. It is done for the company KB - BLOK system ltd. This company has long been active on the Czech market and is engaged in the production …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Jiří Vlk
  • Oponent: Ing. Marek Brabec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích