Marketingová strategie výrobce stavebních prvků betonových výrobků (volba komunikačního mixu) – Bc. Vojtěch Pustějovský
Bc. Vojtěch Pustějovský
Bakalářská práce
Marketingová strategie výrobce stavebních prvků betonových výrobků (volba komunikačního mixu)
Anotace:
Bakalářská práce má téma „Vypracování marketingové strategie výrobce stavebních prvků (volba komunikačního mixu),“ které se snaží nalézt odpovědi na některé otázky z marketingového mixu a přijít s efektivním řešením pro komunikační mix. Je dělaná pro firmu KB - BLOK systém, s.r.o. Tato firma již dlouho působí na českém trhu a zabývá se výrobou betonových prefabrikátů. Práce se zabývá jednotlivými přesně …víceAbstract:
Bachelor work "Developing marketing strategies of manufacturer of construction elements (choice communication mix)", is a topic that is trying to find answers to some questions from the marketing mix and to come up with an effective solution for the communication mix. It is done for the company KB - BLOK system ltd. This company has long been active on the Czech market and is engaged in the production …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/yt0yv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Jiří Vlk
- Oponent: Ing. Marek Brabec
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PUSTĚJOVSKÝ, Vojtěch. \textit{Marketingová strategie výrobce stavebních prvků betonových výrobků (volba komunikačního mixu)}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/1lebgo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Stavitelství / XStavební management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Economic Analysis of Chosen Machine Building Enterprise
Liliia Malkova -
Influncers contribution to marketing strategy of E-sport company: the case of Riot games, Inc
Filip Kolacia -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová