Bc. Jana Matejková

Diplomová práce

Analýza nástrojov marketingového mixu vo vybranej organizácii

Analysis of the marketing mix in society
Abstract:
The main aim of diploma thesis "Analysis of the marketing mix in a selected organization" is to approximate the basic instruments of the marketing mix VÚB bank, which is the second largest bank on the slovak market. Master's thesis consists of three chapters. The first chapter is devoted to the theoretical issues of marketing, where it is shown principle and development of the marketing, communications …více
Abstract:
Predmetom diplomovej práce „Analýza nástrojov marketingového mixu vo vybranej organizácii“ je priblíženie základnej problematiky nástrojov marketingového mixu VÚB banky, ktorá je druhou najväčšou bankou na slovenskom trhu. Diplomová práca sa skladá z troch kapitol. Prvá kapitola sa venuje teoretickým východiskám marketingu, kde je vymedzená podstata a vývoj marketingu, komunikačný proces a marketing …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Peter Gallo, CSc.
  • Oponent: prof. Ing. Adriana Csikósová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance