Komunitní funkce vybrané neziskové organizace: její vliv na image – Bc. Petra Křížková
Bc. Petra Křížková
Master's thesis
Komunitní funkce vybrané neziskové organizace: její vliv na image
Community functions of a selected non-profit organization: its influence on image
Abstract:
Práce se zabývá otázkou fungování a image vybrané neziskové organizace působící v oblasti kulturně-vzdělávacích volnočasových aktivit. Představuje teoretické koncepty, které pomáhají porozumět procesům budování image jak ve specifických podmínkách neziskového sektoru, tak s ohledem na komunitní funkci organizace. Nabízí nejen perspektivu teorie marketingu, ale i dalších sociálních věd: antropologie …moreAbstract:
The thesis discusses aspects of the operation and image of one selected non-profit organization that is active in the area of cultural and educational leisure activities. It presents theoretical concepts that help to understand closely the processes of image-building that are applied under specific conditions of the non-profit sector and with regard to the community role of the local organization. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gryca/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Komunikace neziskové organizace Rett Community
Hana Kuželová -
Tvorba udržitelné komunity neziskové organizace
Aneta Neuwerthová -
Implementace modelu strategického plánování do kulturní neziskové organizace v České republice
Barbora Holanová -
Komunitní plánování se zaměřením na neziskové organizace pro osoby se zdravotním postižením a znevýhodněním
Marcela Čermáková -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová