CGI - využití v multimédiích a ekonomická nákladnost – Petr Šulíček
Petr Šulíček
Bakalářská práce
CGI - využití v multimédiích a ekonomická nákladnost
Utilization and economic costs of computer-generated imaginary in advertising
Anotace:
Práce si klade za cíl nalézt odpověď na otázku, kdy a proč se počítačem generované vizuální výstupy (Computer-generated imaginary, dále CGI) používají v reklamní multimediální tvorbě. Pokouší se najít a pojmenovat specifika, která použití CGI nástrojů přináší, včetně nároků na IT infrastrukturu a způsob práce. Práce má v teoretické části za úkol pomocí výzkumu "Vysílání Super Bowl -- výskyt CGI v reklamních …víceAbstract:
The thesis aims to answer the question of when and why is Computer-generated imaginary (CGI) used in advertising and marketing. The work attempts to locate and identify the specifics that came along using CGI tools, including requirements for IT infrastructure and workflow. The theoretical part describes the research "CGI commercials during Super Bowl broadcasting" to confirm or refute the postulate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45658
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Zuzana Šedivá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45658
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Multimediální reklama
Kateřina HORÁKOVÁ -
Technology in Advertising
Tomáš Hlaváček -
Typography in Advertising
Aleksandar Donev -
Nové formy komerční komunikace - reklama on-line
Pavel VINCENC