CGI - využití v multimédiích a ekonomická nákladnost – Petr Šulíček
Petr Šulíček
Bachelor's thesis
CGI - využití v multimédiích a ekonomická nákladnost
Utilization and economic costs of computer-generated imaginary in advertising
Abstract:
Práce si klade za cíl nalézt odpověď na otázku, kdy a proč se počítačem generované vizuální výstupy (Computer-generated imaginary, dále CGI) používají v reklamní multimediální tvorbě. Pokouší se najít a pojmenovat specifika, která použití CGI nástrojů přináší, včetně nároků na IT infrastrukturu a způsob práce. Práce má v teoretické části za úkol pomocí výzkumu "Vysílání Super Bowl -- výskyt CGI v reklamních …moreAbstract:
The thesis aims to answer the question of when and why is Computer-generated imaginary (CGI) used in advertising and marketing. The work attempts to locate and identify the specifics that came along using CGI tools, including requirements for IT infrastructure and workflow. The theoretical part describes the research "CGI commercials during Super Bowl broadcasting" to confirm or refute the postulate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 2. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45658
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2015
- Supervisor: Zdeněk Vondra
- Reader: Zuzana Šedivá
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45658
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Multimediální reklama
Kateřina HORÁKOVÁ -
Technology in Advertising
Tomáš Hlaváček -
Typography in Advertising
Aleksandar Donev -
Nové formy komerční komunikace - reklama on-line
Pavel VINCENC