Petr Šulíček

Bachelor's thesis

CGI - využití v multimédiích a ekonomická nákladnost

Utilization and economic costs of computer-generated imaginary in advertising
Anotácia:
Práce si klade za cíl nalézt odpověď na otázku, kdy a proč se počítačem generované vizuální výstupy (Computer-generated imaginary, dále CGI) používají v reklamní multimediální tvorbě. Pokouší se najít a pojmenovat specifika, která použití CGI nástrojů přináší, včetně nároků na IT infrastrukturu a způsob práce. Práce má v teoretické části za úkol pomocí výzkumu "Vysílání Super Bowl -- výskyt CGI v reklamních …viac
Abstract:
The thesis aims to answer the question of when and why is Computer-generated imaginary (CGI) used in advertising and marketing. The work attempts to locate and identify the specifics that came along using CGI tools, including requirements for IT infrastructure and workflow. The theoretical part describes the research "CGI commercials during Super Bowl broadcasting" to confirm or refute the postulate …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
  • Vedúci: Zdeněk Vondra
  • Oponent: Zuzana Šedivá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45658

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informatika

Práce na příbuzné téma