Tereza Kičmerová
Bakalářská práce
Social media marketing
Social Media Marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing na platformách sociálních sítí. Cílem je definovat nástroje sociálních sítí a představit sítě vhodné pro dnešní marketing. Práce se věnuje tradičnímu marketingu, online marketingu a samostatným sociálním sítím. V praktické části aplikuje teoretické poznatky na vytváření marketingové strategie pro účet dané firmy. Nakonec jsou představeny poznatky z provedené …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on marketing on social networking platforms. The aim is to create social networking tools and introduce networks suitable for today's marketing. The work presents traditional marketing, online marketing and social networks by itself. In the practical part this thesis use theoretical knowledge to create a marketing strategy for a company account. In the end, the thesis presents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao