Anna Khalilova

Diplomová práce

Employer branding globální společnosti

Employer branding in the global organization
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení efektivity využívaných Employer Branding nástrojů vybrané společnosti (které jsou především zaměřené na externí prostředí společnosti) a na základě provedené analýzy navrhnout vhodná doporučení ke zlepšení. Práce se skládá ze dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část práce je věnovaná popisu problematiky Employer Brandingu, a to na základě české a …více
Abstract:
The purpose of this Master’s thesis is to analyze effectiveness of Employer Branding tools used by a chosen company (tools which are mainly aimed at the external environment of the company) and to suggest their optimization. The work is composed of two parts – theoretical and practical. Theoretical part covers an issue of successful Employer Branding and is based on the literature related to the topic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 9. 2018
  • Vedoucí: Otakar Němec
  • Oponent: Marcela Palíšková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75022