Employer branding globální společnosti – Anna Khalilova
Anna Khalilova
Diplomová práce
Employer branding globální společnosti
Employer branding in the global organization
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení efektivity využívaných Employer Branding nástrojů vybrané společnosti (které jsou především zaměřené na externí prostředí společnosti) a na základě provedené analýzy navrhnout vhodná doporučení ke zlepšení. Práce se skládá ze dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část práce je věnovaná popisu problematiky Employer Brandingu, a to na základě české a …víceAbstract:
The purpose of this Master’s thesis is to analyze effectiveness of Employer Branding tools used by a chosen company (tools which are mainly aimed at the external environment of the company) and to suggest their optimization. The work is composed of two parts – theoretical and practical. Theoretical part covers an issue of successful Employer Branding and is based on the literature related to the topic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2018
- Vedoucí: Otakar Němec
- Oponent: Marcela Palíšková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75022
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Motivace a angažovanost zaměstnanců
Anastasiya Sawatzki -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
Vliv zaměstnanců na budování značky zaměstnavatele
Lukáš Votruba -
Zaměstnavatelská značka a její klíčové hodnoty ovlivňující výběr zaměstnavatele u středoškolských studentů
Kateřina VAŠŠIKOVÁ -
Zaměstnavatelská značka a její klíčové hodnoty ovlivňující výběr zaměstnavatele u středoškolských studentů
Kateřina VAŠŠIKOVÁ -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele a firemní konkurenceschopnost na trhu práce: případ Ázerbájdžánu
Aydan Huseynova