Veronika VEVERKOVÁ

Bakalářská práce

Marketing města Roudnice nad Labem

Marketing of the city Roudnice nad Labem
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem města Roudnice nad Labem a jeho analýzou. Hlavním cílem práce je analyzovat marketingové aktivity a prostředí města. Zjištěné údaje jsou následně porovnány s marketingem partnerského města Dessau-Roßlau a s marketingem města Český Krumlov. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmu marketing, jeho postavení a úloze ve veřejné správě a využívání v městském …více
Abstract:
This bachelor thesis is analyzing marketing of Roudnice nad Labem. The main objective is to analyze marketing activities and the environment of that town. Obtained data are compared with the marketing of partner town Dessau-Roßlau and with marketing of the town Český Krumlov. Theoretical part defines marketing, its position and purpose in public administration and its usage in urban environment. In …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VEVERKOVÁ, Veronika. Marketing města Roudnice nad Labem. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing