Rozdíly a specifika kameramanské práce v hraném a dokumentárním filmu – Marie Kukulová
Marie Kukulová
Bakalářská práce
Rozdíly a specifika kameramanské práce v hraném a dokumentárním filmu
Differences and specificities between documentary and feature film from the perspective of Director of photograhy
Anotace:
Tato bakalářská práce nesoucí název ,,Rozdíly a specifika kameramanské práce v hraném a dokumentárním filmu?? se zabývá, odlišnou praxí kameramana v těchto dvou oborech, zvolením vhodného formátu obrazu, typu kamery, objektivů, materiálu a dalších technických specifik, které se zdokonalily a usnadňují tak filmařům práci. Zmiňuji zde filmovou historii dokumentu a hraného filmu, dříve užívanou filmovou …víceAbstract:
This bachelor thesis called "Differences and specificities between documentary and feature film from the perspective of Director of photograhy" deals with different cinematographer's practice in these two disciplines, choosing the correct image format, movie camera and lens, right material and others technical parameters which simplify director's of photography work. I also mention history of documentary …víceKlíčová slova
filmová teorieKlíčová slova
dokumentární filmKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
práce kameramanaKlíčová slova
hraný film
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/7410
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2012
- Vedoucí: Jiří MACÁK
- Oponent: Kristian HYNEK KRÄMER
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e) In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Eticismus Beryse Gauta a analýzy vybraných děl sovětské kinematografie
Ivo Antonov -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině(strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině (strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Sémiotická analýza vybraných děl z žánru fashion film
Anežka Horová -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
Život za život - dokumentární film
Markéta Kunclová -
Dokumentární film Fífa
Pavlína Hornová -
Dokumentární film Kořeny
Radek Štencl