Digitální gramotnost v matematice – Eliška KOČAŘOVÁ
Eliška KOČAŘOVÁ
Bakalářská práce
Digitální gramotnost v matematice
Digital literacy in mathematics
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je rozšířit povědomí o digitální gramotnosti v hodinách matematiky, definovat digitální gramotnost jako takovou a zjistit její specifika, porovnat výhody a nevýhody využití technologií v hodinách matematiky. Práce se bude zaměřovat na učivo funkcí základní a střední školy a k vysvětlení jejich vlastností využije pro většinu dostupné programy jako jsou GeoGebra a MS Excel …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to widen the knowledge of digital literacy in lessons of mathematics, to define digital literacy as it is and to find out its specifics, to compare advantages and disadvantages of using digital technologies in lessons of mathematics. The thesis will focus on curriculum of functions of primary, secondary, and high school and will use mostly accessible programs as GeoGebra …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Květoslav Bártek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOČAŘOVÁ, Eliška. Digitální gramotnost v matematice. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání a matematika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška -
Digitální technologie ve volném čase předškolních dětí očima rodičů
Natálie Andrlíková -
Pohled učitelů na technologie ve vzdělávání během pandemie COVID-19 a po ní
Natálie Kudriová -
Názor rodičů na využívání digitálních technologií ve výchově dítěte ve věku do šesti let
Jolana Svadbíková -
Digitální technologie ve školních družinách
Petra BALLONOVÁ -
Inovativní využití digitálních technologií ve vzdělávání ve ŠKODA AUTO a.s.
Daniel Weiss -
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Tereza Kořínková -
Digitální kompetence v geografickém vzdělávání: pohled učitelů středních škol
Denisa JAROŠOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva